Hanımlar bende 36+4 deyim doktor 2-3 hafta verdi normali bekliyoruz Allah izin verirse bugün de kaynanam arkadaşları ile geldi sağ olsun temizlik yapıyorlar ben de hala çalışıyorum 😂😂işteyim. Size bir şey soracaktım neredeyse hiç buzluk hazırlığı yapmadım gerçekten çok gerekli mi yani yapmak lazım mı