Nisa-01 aşkom hiç üzülme bebekte ve sende bir problem yoksa kilo verilir herkesin bünyesi farklı kimisi daha çok ödem tutuyor vs vs. bende 28+4teyiz şuana kadar 14 kilo aldım 😂 ben de gebelik şekeri çıktığı için artık dikkat etmem gerekiyor sen de böyle bir durum yoksa canını hiç sıkma