Dibamm beslenmesine ek bence genetik olarak. Eşim 190 üstü, ben 175 im. Boyu o sebeple uzun gidiyor, göbek çevresi 10 gün önden gidiyordu, boyu 3 hafta. Ama çok milimetrik hesaplar bunlar, son kontrolüme devlete gittim ben, yarın özele de gideceğim kıyaslayacağım değerlerini