Newmomdml SEVDANUR46 88 ile gamile kaldim 20. Haftadayim 95 oldum. Simdiki aklim olsa hemen diyetisyene baslardim. Hamileykende diyetisyen konyrolunde yapilabiliyor çünkü. Ilk 3 ay zaten yedigin ya da yemedigin bebegi etkilemiyor o yuzden kilo vermeye yonelik calisiyorlar. Suan fastfood a düştüm bazi gunler dengeliyorum daha hafif yiyerek. Ise gidip gelirken yürüyüş yapiyorum o yuzden bu kadar yemeğe asiri bi kilo almadim 😅
Seref 68le gebe kaldım, 2.gebeliğim olduğundan dikkat ettim. Şuan 76.8 tartıda gördüğüm. 8 kilo aldım 35+6 haftadayım. Doğuma 78-79 arası giderim diye düşünüyorum. Bu son ay inanılmaz iştahım açıldı ama bulantılarım da devam ediyor :(
Sevincey SEVDANUR46 80 ile hamile kaldim ilk baslarda kilo verdim simdi 21 haftalik olduk 80-81 arasi oluyor
Amonim Emos42 ya ben yumurtlama görmüyorum diye doktora gittim sadece kilo ver dedi yolladı beni. Yüksek kiloda yumurta takibi falan yapmıyorlar mı ? Hiç gel büyüyor mu çatlıyor mu bakalım demedi moralimi bozdu
Nazo77 Amonim Demek ki engel olarak kiloyu gördü sadece kilo vermen senin için daha sağlıklı çünkü herkeste durum değişiyor ödem vade toplarsan iyice ağırlaşırsın ayrıca gebelikte olacak şeker tansiyona vsde kilo sebep olabiliyor ne kadar sağlıklı kilo o kadar sağlıklı gebelik böyle düşün ❣️
Ebrugunesss Amonim pcos falan var dedi mi genelde pcos hastalarına önce kilo ver deniyor ben çok yaşadım bu durumu
Nacyax Baby_B bende dikkat etmeye çalışıyorum zaten saat 4 5 e kadar ağzıma lokma koyamıyorum ya da sabah kusmasam yemek yiyemiyorum bi kahvaltılık yiyorum kendi yaptığım yemeği de yiyemiyordum yeni yeni yemek yapabiliyorum yiyorum ilk 6 ay bebek için çok bi faydası yok diyorlar bu sürede biraz dikkat etsem sonra da abartmadan yemeğe devam etsem olur gibi ister istemez kilo alıcam da zaten bakalım hayırlısı
Busehazal2303 72 kiloyla hamile kaldım şuan 25 haftadayim ve 87 kiloya ulaştım aşırı ödemim ve şişliğim var ,ilk aylarimda bulantidan hiç bişey yiyemedigim günler ve aylar oldu ama genede o dönem bile kilo alıyordum üzücü🥴😂💖🌸
Tgbashnn SEVDANUR46 merhaba 75 ile hamile kaldım ilk başlarda baya yüklendim 85i görmüştüm şuan 31.haftamdayım 84falanım galiba sonrasından şeker çıkınca sağlıklı beslenmeye döndüm ve kilo almayıp vermeye başladım bebekte kilo alımında sıkıntı yok şükür
Nadiya07 73 ile hamile kaldım şu anda 17. Haftadayım 76.5 olmuşum 3.5 kilo aldım. Aslında baya yiyorum ama kızım hareketli onunla ben de ister istemez hareketliyim.
Deeerya BusZeyRas bende 83le hamile kaldım 31.5haftadayım 89.5 oldum üçüncü gebelik çok yiyemiyorum iki öğün gibi tatlıdan tiksinmiştim yeni yeni kakaolu kuru kek tarzı yiyiyorum çikolatadan tiksindim bende inşallah çok almadan bitiririm doğum sonrada iştah kapalı kalır inşallah 😰
DENIZ_55 SEVDANUR46 ben 72 kilo ile hamile kaldim suan 20 haftalık olduk 74 kilo oldum doğuma kadar 75 ve üzeri olurum diye tahmin ediyorum ama nasıl veririm bilmiyorum nasıl yaş ilerleyince kilo vermesi zorlasiyor emin olun ben çok zorlanıyorum kilo vermekten ilk zamanlar çok takıyordum sonra saldım takmıyorum ama dikkat ediyorum yediklerine hamilelikte hamur işi ekmek tüketmiyorum ben
Asi19ebrar Oğlumda 112 kiloyla hamile kaldım 116 doğum yaptım emzırdım 89 düştüm 2 ayda. Ve sımdı yıne hamıleyım 112 kıloyla hamıle kaldım 6 ayımdayım hıc kılo almamısım
Yamis7 Asi19ebrar ocak-94 Emos42 Mavi_rella Kızlar selam, ilk zamanlar keseyi görme, kalp atışını duyma gibi sorunlar yaşadınız mı kilodan dolayı 🙏 doktor karından görüntülemede zorlanıyormuş fazlasıyla bastırdı aletle. (Özel hastane) 6-7 haftalık hamileyim daha 😅 ben de maalesef 100 kiloyla hamile kaldım :/ 174 boyum ama göbüş var bayağı..
Sept2409 75 ile hamile kaldım 68-69’a düştüm ilk 4 ayda istifra etmekten. Sonrasında bulantılarım geçince de hiç kasmadım kendimi 35. Haftadayız 84 kiloyum fazlasıyla ödemim var ama doktorum kilo vermen önemli değil ilk öğrendiğin kilonun üstüne kaç aldıysan onu sayıcaksın dedi o yüzden 9 kilo almışım diyebiliriz 😅
Laydas İlk hamileliğimde 78 le başlayıp 93 kg ile doğuma girmiştim aşırı ödem dışında bir problem yoktu. Şimdi 92 ile hamile kaldım 11+3 deyim 91 ile devam ediyorum bulantılarım geçince diyetisyen ile devam edeceğim yola.
Canankalp SEVDANUR46 ben 😔😞 ilk hamileliğime göre 10 kilo fazladan kaldım morelim bozuk ne yapacağım bilmiyorum
Lavin97 SEVDANUR46 63 le hamile kaldim su an 16 haftadayiz 64 kiloyum bundan sonrami acaba hizli kilo alicam hic bilmiyorum ilk hamilelik sisman kalmakdan korkuyorum
Dhtdffe İlk hamileliğimde 53 kilodan 75e çıktım. Çocuk doğduktan sonra 10 kilo kadar gitti.sütüm olsun diye yedim yemek tekrar 75e çıktım sonra hamile kaldım. 11+6 iştahsızlıktan 7 kilo verdim. Sonra nolur bilmiyorum. Hayırlısı İnşAllah
tubaydinlioglu_3561 SEVDANUR46 bende evlendiğimde beri habire yedim ha o gün kilo veririm ha bu gün derken 8 Ay geçti hamile kaldım hamile kaldığımda 88 kiloydum 🤦♀️🤦♀️🤣🤣 dedim duba gibi olurum ben artık hamileligimde ama öyle olmadı şuan 33 haftalık hamileyim 99 kilo oldum hamileliğim boyunca da herseyi yedim hicbirseyi kismadim şuan maşallah çok sağlıklı bebeğim çok şükür 🙏🙏 demem o ki sen saglikliysan bebiste sağlıklı hicbirseyi kendinden kısma bu bebek için önemli ama şu var bol su iç benim tek diyebileceğim şey su içmen 2.5 -3 litre su iç hergun 🙂🙂 sen ve bebeğin sağlıcakla kalın 🌿🌿💕💕
AyeGlKarabulut SEVDANUR46 ben 72 ile hamile kaldım ikinci oğlumda 76 ile doğum yaptım bebeğim beş kğ ya yakın doğdu 40 çıkınca ben 66 kğ ya düşmüştüm yememde değişen olmadı hem yedim hem kğ verdim bebek bendende aldı yediklerimdende sanırım şimdi yine 72 ile hamile kaldım üçüncü ayın içindeyim bunda aşırı aşeriyorum herkes zayıfladın diyor bakalım sonra nasıl ilerleyecek inşallah diğeri gibi olur