Merve_bdk MkalpR bizimde bagırsakta parlaklık cıktı genetik bölümüne yollandık gectimi gecmedimi bişey demiyolar
Bvzzz MkalpR benim kızıma da öyle demişlerdi aynen herşey normal ama kalpte parlaklık demişti doğduktan sonra kalp cerrahiye kontrol ettirdik çok şükür birşey yoktu tek başına birşey ifade etmez demişti doktor
Ecemom_ Bvzzz 3 doktor gezdim kimisi tek başına anlam ifade etmez diyor kimisi edebilir diyor. Kafayı yicem kime inanayım canım çok sıkkın
Ecemom_ Alparslannn4837 kalbinin her yerine bakıldı fetal eko yapıldı tüm Organları dahil. Sadece o parlaklık var tek bulgu
Alparslannn4837 Ecemom_ tamam canım inşallah o da geçer stres yapıyo kafana takma bende de en başta parlaktik vardı çünkü çok uzulmup ağlamıştım ama bebek strese giriyo içini ferah tut sen🫶
Meryem_mm Ecemom_ test yaptırmadı 2 kez perinatologa gittim kalp damarını her şeyini inceledi gerek görmedi.İnsallah geçer sağlıklı olurlar