MkalpR Merhabalar kızlar bugün detaylı ultrasona gittim doktor bebeğin kalbinde parlaklık var dedi ama diğer her şey normal olduğu için tek başına bişey ifade etmiyor dedi ama ben yine de tedirgin oldum zamanla geçiyormuş ama geçmeyen var mı acaba 🙁
Ecemom_ MkalpR ben de bugün detaylıya girdim aynı durum bende de göründü. Her şeyi normal çok şükür sadece ufak bir parlaklık göründü. İleri haftalarda geçebilir belki dedi doktorum
Gamze3406 MkalpR sezaryen günüme kadar görüldü parlaklık, erken doğuma bağlı asd dışında kalpde her hangi bir sorun yaşamadik. Korkmayin yani tek başina hiç bir anlam ifade etmiyor. Geçmiş olsun sağlıkla kavuşun bebeğinize.
Damyavuz MkalpR 2 kızım da da vardı sol odacıkta. Sonra geçti çok şükür. Normal bir durum stres yapma.
Ervsrc Geçiyor canim 19. Haftada bana da demişti 24 de gittiğimde gecti görünmüyordu sıkıntı yapma Allahın izniyle geçer
Symnr24 Aynı sorun bizde de var . Aynı şeyi söyledi doktor lakin 2 aydır devam ediyor 27 haftalık olduk henüz gitmedi İnşllah geçer ümidi ile her muaneme öyle gidiyorum . 🤲 geçici bir sorundur inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız 🤲
gamzeergvn Aynı şeyi bize de söyledi kalpte parlaklık ve böbreklerde büyüme genellikle erkek bebeklerde olurmuş
Alparslannn4837 Gecebiliyo canım mersk etme bana da öyle dendi her şey normal sadece parlaklık vardı kendimi üzdüm agladim boşu boşuna bir sonraki kontrolünde geçmişti ilerleyen dönemde geciyo genelde merak etme 😍
Meryem_mm Gamze3406 kardeşim bende de parlaklık çıktı çok büyük denildi (fetal amniyosentez önerildi bugün.
Meryem_mm Ecemom_ test yaptırmadı 2 kez perinatologa gittim kalp damarını her şeyini inceledi gerek görmedi.İnsallah geçer sağlıklı olurlar
Ecemom_ Alparslannn4837 bizde de detaylıda gördü. 1 ay geçti hâlâ görünüyor ama başka bir anormallik de yok net bir şey de söylemiyorlar
Alparslannn4837 Ecemom_ doktorum son haftalarda da gevebilecegini söyledi zaten tek bulgu olunca bir sorun olmuyormuş başka bir sorun yoksa stres yapma canım
Ecemom_ Alparslannn4837 birçok kişi öyle söylüyor ama doktor hep korkuttu iç açıcı konuşmadı korkuttu beni