Ebru1234 Eda42_ bu arada sende hamileymissin gözün aydın canım bende bugün tam 5 haftayim sende mi öylesin. Sat 25 Ekim
Eda42_ Ebru1234 Ben 17 Ekim normal de 6 haftalık olması lazım geç döllenme diye 5 haftalık görünüyor canım sağol
Eda42_ Ebru1234 Hadi o zaman da güzel artış olur inşallah geç döllenme olunca kese bebek kalp atışı kaçıncı haftada olmuştu hepsi
Bhraydn2708 Ebru1234 adetime 4 gün kala aynı testle yaptım bişey çıkmadı zannedip bıraktım yarım saat 40 dk sonra baktım çok silik çizgi vardı pembe hamileymişim
Eda42_ Ebru1234 Gerçekten mi ayy ben 5 haftalık kese oldu şükür bebek görülmedi diye biraz stres yaptım endişe ettim normal mi o zaman kii şimdi herşey
Ebru1234 Eda42_ tabiki normal canım hiç endişe etme. Bende randevumu 14 gün sonraya aldım mesela 7 hatalik olacak adet tarihine göre.
Eda42_ Ebru1234 Ben haftayı bile zor bekliyorum inşallah o zaman görürüm bebeği kalp atışını da duyarim inşallah herşey yolunda gitsin de Amin amin inşallah sizde herşey yolunda gider zamanında öğrenirsiniz herşeyi amin amin 🤲🏻🤲🏻