Eda42_ Ebru1234 Evet öyle oluyor acaba dedim gece falan düşer mi e nabıza diye Yok öğlen çıktı sonuçlar şükür iyi olmuştu sizinde inşallah iyi sonuçlar çıkar
Eda42_ Ebru1234 Hiç bölme en iyisi yarın sabah bak sonra on iki bire doğru çıkıyor ama gece çıkmıyor sonuç bende öyle oldu tâbi
Mavili1480 Elbu Testi yaptım negatifti çöpe attım birkaç saate aldım silik bir çizgi vardı sonra erken gebelik testi aldım onda daha netti idrarda pozitifti yani
Eda42_ Ebru1234 Ooo gözün aydın olsun hamilesinn sağlıkla artış olsun inşallah iyi erkenden çıkmış sonuç 🥰🥰
Eda42_ Ebru1234 Azmi çıktı birşey olur mu diye düşünme iyi çıkmış iki günde tekrar kan ver güzel artış olsun herşey yolunda gitsin inşallah 🤰🏻🤰🏻
minikbebegim06 Ebru1234 Ebru1234 hayirli olsun 2 gün sonra aynı yerde aynı saatlerde tekrar kan verip artışı kontrol edin 😊💐
ermelek1 Ebru1234 Allahım gözünüz aydın saglıcakla kavuşun inşallah Allah bize de nasip etsin bu duyguyu 🥹🍓❤️
Ebru1234 Eda42_ bu arada sende hamileymissin gözün aydın canım bende bugün tam 5 haftayim sende mi öylesin. Sat 25 Ekim
Ebru1234 Eda42_ ilk gebeligim de de geç döllenme olmuştu o yüzden kafam rahat ya. Çok teşekkür ediyorum sağlık ocağı olduğu için ancak pazartesi verebilirim
Eda42_ Ebru1234 Hadi o zaman da güzel artış olur inşallah geç döllenme olunca kese bebek kalp atışı kaçıncı haftada olmuştu hepsi