Ebru1234 Benimminikim aynen canım 5 dk da hafif çizgi vardı bir arkadasta bu markada böyle çıkıyor ama sonuç negatif dedi.
Benimminikim Ebru1234 ben 2 dk beklemiştim 3 tane test denedim hepsi silikti beta baktirinca 198 ile öğrendim gec döllenme olmuştu
Benimminikim Ebru1234 benim de belli belirsizdi hatta kuruma çizgisi zannettim bir tane de erken gebelik testi yap bence
kaderkesersarisen Ebru1234 bende adetimi 9 gün geçtiğinde yapmıştım aynı marka test ile ve silik çizgi çıkmıştı ama hamileydim umarım sende öylesindir 🤲🏽🌸
YyyyYasemin Ebru1234 sanki kırmızılık hafif pembelik var gibi kuruma çizgisinde gri gibi bi renk olur bence var gibi kan verin
Burcu__0506 Ebru1234 benimde bat 5 test yaptım böyle silik çıktı inşalah ikimizindr vardır testin markası nedir
Ebru1234 Burcu__0506 b good bu marka bir arkadastada aynen bu şekil çıkmış negatifmis kanda ama o yüzden guvenesim gelmedi artık erken test aldım sabah yapacam. İnşallah sizde de vardır 🙏
Ebru1234 minikbebegim06 Mavili1480 Dilaraklnc3 Meryeminannesi20 minikbebegim06 2Princess1Mom Livelyy1 BetulSahin5444 Eslem2112 rum04- Meryeminannesi20 Innerglow FatmaB_ ezoocum MelodyFairy Sevgikaya1525 Burcu__0506 
Innerglow Ebru1234 çok sevindim postuna da yazdım canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bana ve tüm isteyenlere dua edersen çok seviniriz 🙏🥰
Ebru1234 Innerglow tabi ederim canım benim Rabbim sana da en kısa ve doğru zamanda nasip etsin ve tüm anneliği hakedebileceklere 🙏