Akoalalover_ Hamileliğimin başından 31.haftaya kadar özele gittim sırf daha iyi ilgi alaka görürüm,doğumum istediğim gibi olur düşüncesiyle ama kesinlikle beni yanılttı özel deneyimim.Sorun olsun olmasın bi sezaryen yönlendirmesi ve baskısı var özelde bu aklınızda olsun.31.haftada Tuzla Devlet Hastanesi’ne geçtim .Şuan 36+3 üm.Doktor Osman Sertaç Sade.Ekşi sözlüğe bile konu olmuş bir hekim kendisi.Ezgi Er, Nurhayat Dertli ve Meral Çevik Doğan da çok iyi anlatılan hekimlerden.Özeldeki doktorumdan kat kat daha iyi,açıklayıcı Osman bey.Kararsızsanız Tuzla Devlet’in gebe okuluna kaydolmanızı tavsiye ederim.Çokta güzel bir eğitim veriliyor.Doğumhaneyi,ebeleri vs görmüş oluyorsunuz hem.Çok uzun oldu kusura bakmayın.Tuzla’da oturuyorum dediğiniz için iyice yazayım dedim.