İki doğumum devlet hastanesinde oldu ve çok memnundum. Kendime özel odam vardı orda sancı cektım, doğum anı geldiğinde o masayı çatala cevırdıler . Herşey orda oldu bitti, kızımı aldım odama getirdiler çok güzeldi.
Özel hastanede hiss ettim kendimi.
Doğumu ben yapcam, o acıları ben çekcem niye birde üstünde o kadar para veriyorum anlamış değilim🤷🏻♀️