Ay evett benim doktor soğuk ve gerçekçi bi tiptir.. Öyle saydığınız kötü durumlar özellikle 42 yaşından sonra olurmuş, rahim alınması falan.. Artık bebek doğurmaya gerek kalmadığı zaman uğraşmaya gerek kalmaz demişti. Ama 1 kiloluk myomla doğum yapan varmış.. Bahsedilen erken doğum riski de neredeyse yok denecek kadar azmış.. Hepimize geçmiş olsun, hiç düşünmeyin, unutun gitsin, 14.haftayı atlatmış olmak ilk aşamamız 🤞😍