Benim 4 tane, 2cm,3cm,4cm ve 6 cm. Doktor son ana kadar normal ya da sezaryen belli olmaz dedi. Çünkü sezaryen de alınırken kanama olabilirmiş, ama normal doğumdan sonra içinde kalacağı için sonra yine de ameliyat olmak gerekirmiş ki sezaryen in aynısı.. Ama küçük bir ihtimalle büyümeyip küçülebilirlermiş.. Allah hepimize şifa versin 🙏 geçmiş olsun arkadaslar 😇