MNesemm bende neredeyse sıfır belirti sadece dün kasığımda minik minik batmalarım oldu ama asla beklemiyordum. Eşim ısrar etti dün tanışmamızın 11.yılıydı illa test al diye hatta test negatif diyip çöpe atmıştım, içime kurt düştü çöpten aldım ve ikinci çizgiyi gördüm. Ama benim ilk kızımda da ne bir kusmam ne bir ağrım olmadı açıkcası. Belirti konusunda hep zayıfım :D