Srp53 _Mother_ değerlerinde bir sıkıntı var mı canım ? Benim düşüyor çok ya :( sidefer en iyisi dediler ama anlamadım.
_Mother_ Srp53 benim kullanırken iyiydi yüksekti baya bir ara bitti almadım baya düştü çok düştü hatta demirim 20 ferretin 4.0 olmuş doktor niye içmiyorsun bir yerde bayılır kalırsın dedi dün tekrar başladım işte bakalım yükseliş nasıl olacak
Srp53 _Mother_ aaa baya düşmüş canım senin ben ferritin 11 ile bile korkuyorum doğuma da çok bir şey kalmadı yani
_Mother_ Srp53 aynen az kaldı valla ne bileyim yaa duygusal boşluğa düşmüştüm ilaç falan içmek istemiyordum
Anneyimmmben Maviniz ben kullanmıştım ve çok memnun kaldım kabızlık vs yapmıyor sadece biraz şekerli o tadı sevmezdim ama klasik demir ilaclarindan çok daha iyi
Mlsaa99 Srp53 ilaci kullanirken 1 saat oncesinde ve 1 saat sonrasinda ne sut urunu ne de cay kahve ictim . Bir de aç karnına ictim bu kadar ilaci ictikten sonra varsa bir mandalina portakal attim agizima emilimini arttirsin diye