ayseamineinci Ebru2605 duphalac bağımlılık yapıyor sen boşver tüm ilaçları benim dediğim dulcosoftu al benim doktorum ilaç yanlısı olmadığı halde bunu verdi bana sen al bunu için rahat olsun sabahları aç karna 20-40 ml arası dikle
ObirSirin Probiyotik kullanmanı öneririm ben düzenli kullanırım bütün hamilelik boyunca hiç kabız olmadım elhamdülillah ama yorumlarda magnezyum okudum ben magnezyum da kullanırım düzenli olarak o da etki etmiş olabilir