Merhabalar geçmiş olsun bende 9. Haftadayım aynı kabızlıksorunu yasıyorum kahvaltıda 2 kayısı , günde bir elma , kuru incir ceviz , bol su az beyaz ekmek ile düzenlemeye calıısyorum. İlk 3 ayda gaz ve kabızlık problemi yasanıyormus. Sağlıkla geçsin bu günler kucagımıza alalım bebişlerimizi insallah 😘