Zeynp ben verdimde annem sürekli arayıp başa sarıyor 😂 bak sonra bana neden engel olmadınız deme diyor her sabah arayıp istisnasız aynı konuşmaları yapıp hafi hayırlısı diyip kapatıyoruz bekle az daha diyor. Yarın sabah belli olacak inşallah tamam dersem gireceğim şimdi bi kaç arkadaşla konuştum spnal yapmışlar hemen sütüm geldi 2 saate olmasa da 3 saate ayağa kalktım diyorlar yani eskisi gibi değil sanırım sezeryan o yüzen kasmamaya çalışacağım canım hayırlısı diyip akışına bırakacağım