Leyla43kabak tabii ki duymasi lazim, bebek cok kucuk buyuse de ne geregi var anneanne, dede,babaannenin dudagindan opmesinin. Cok kucukken senin esinden daha fazla soz hakkina sahip oldugunu dusunuyorum, fikrini herkesin icinde ya da esine soyle ve "uzatmayalim ben boyle uygun goruyorum" de gerekirse.