Leyla43kabak Bırakın dudaktan öpmeyi başka şekilde de öpülmemeli bebek.Doğduğundan beri kimseye öptürmedim,öptürmem de..Öpmeye kalkanı da bozar atarım,bunu bildikleri için de kimse cesaret edemiyor.Sevgi sadece öperek gösterilmez,bunun bir çok şekli var.öpmeler sonucu kaç bebek çeşitli hastalıklarla uğraşıyor,öpme meraklıları gitsinler hastanelerin çocuk bölümlerini gezip bizzat görsünler.