ayseaslantas_ her ağzı olan konuşuyor gerçekten. Eşimle benim aramda da kan uyuşmazlığı vardı 28.haftaya kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım sonrada iğnemi oldum hamileliğim gayet sağlıklı ilerliyor çok şükür, iğne olmazsanız eğer o zaman 2.bebek anneyi zehirleyebiliyor ilk bebekte herhangi bir sıkıntı olmuyor