Kızlar nikah başvurusu için eşimle kan vermeye gittiğimizde kan grubumuz eşimin pozitif benim ise negatif çıktı aile doktorumuz gebelik düşünürseniz 28.haftada iğne vuruluyo falan dedi
Peki bu kan uyuşmazlığının bebek üstünde Allah korusun ters bişiye yol açar mı çoğu kişi hayır olamaz diyo ama çoğu kişide allah yazdıysa bozsun engelli olabileceğini söylüyo
Bi fikriniz var mı ? bu durumu yakınları tarafından yaşayan ya da kendi yaşayan ?