MinikBrokoli Biz de molfix le başladık. 15 aya kadar kullandık sonra ne bulduysam kullandım zamanla pişik oldu yara tuttu tekrar molfix e geçtik. ebat olarak da güzel büyük 🥰
Yetersavas Zakine canbebe kullanıyorum hem uygun hem çok memnunum hiç pişik olmadı bebeğim bu arada oğlum şuan 2 yaş üstü hala bezli bu aralar tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyorum yavaş yavaş başladım normal yemek yiyen çocuk ona rağmen maşallah pişik falan olmuyor
Busra3590 36 günlüğüz molfix pure soft ve sleepy bio natureli çok beğendim sıkıntı yaşamadık ama bebekten bebeğe değişkenlik gösterir onun için stok yapmayın deneme yanılma yöntemiyle öğrenirsiniz.
Miniklerinannesiyim Zakine Molfix aldım hrm digerleriyle aynı fiyat hen Türk malı hemde taşma yapmıyor kızıma da 1 yaş sonrası Molfix kullandım memnun kaldım
SancarMom Zakine Yenidoğan bebeğime onu kullanıyoruz şuan 35 günlük 0-1-2 numara geçtik çok memnunuz molfix ıslak mendilinide kullanıyoruz
Alyadnz33 Zakine çok güzel hatta yeni bez çıkar mıs Molfix premium aşırı iyiymis bende alicam bana erken daha ilk gebelikte prima ve molfix kullanmistim insallah bunda molfix alicam allah kismet ederse
Poncikler Şuan 33haftalik olduk çok şükür henüz bez almadım yeni doğan için 1.2, numara mı bez almam lazım kızlarımın bebekligini düşünüyorum ama hatırlamıyorum🫣
12nur_ babyandmom__ sl babyandmom__ sleepy bence hic tabsiye edilmemis bir bez henüz ben kullanmadim ama çevremde kullanan opdu ve hic memnun kalmadiklarini söylediler bilgin olsun canım çünkü çok sızdırıyomuş
babyandmom__ 12nur_ Görümcem falan molfixle başladı. Pişik yaptığı için doktoru önermişti ki zaten çok almadım. Çünkü her bebeğe her bez iyi gelmiyor maalesef 😏 Deneye deneye göreceğiz gibi hepimiz
12nur_ babyandmom__ kesinlikle öyle zaten katılıyorum buna bende molfixle baslicam eger bi sorun olmazsa devam edicem