Aeell Zakine 3 bebemdede en uyu markaları aldım Molfix den Prima sleepy baby turco buna kadar en ıyı markalar ama benım bebişler hep bımın bezınde rahat ettıler bı o pişik yapmadı sızdırmadı bundada ilk bim bezini deniycem yoksa prımaya devam
anneoluyorum94 Zakine birkaç arkadaşım yeni doğum yaptı hepsi de sleepy ile başladı ve sonra molfixe geçtiler. Sleepy daha ince ve sızdırıyormuş molfix daha kalın ve tok ben de karşılaştırdım. Doğumdan önce stok yapmamak lazım deneyerek doğru bezi bulmak için
tazebiirannee Zakine ben oğlumda hep molfix kullanmıştım bi sıkıntı yaşamadım ama bebekten bebeğe değişiyo bazı bebeklere bazı bezler pişik yapabiliyo
AlyaAlara Zakine Ben yenidoğan için sleepy aldım doğduktan sonra memnuniyetime göre devam ederim yada değiştiririm.
68pembemavi01 Zakine En iyisi kızım doğduğun da sleepy almıştım o bitince Molfixe geçtim oda buyuk geldi geri sleepy aldım bundan sonra Molfix alacam inşaAllah
4oglanannesi Deletedmom308 Zakine tüm çocuklarımda molfix kullandım super …çoğu bezi denemistim qma beğenmedim…şimdi yine molfix aldım
sevgi_bidak Zakine bana belediye 3 paket eva baby göndermiş 😅 bende indirimde iki paket morfin aldım hangisi olursa iyi onu kullanıcaz inanın en dendiği kabul edip en iyisi yara yapan var bebişten bebişe değişiyor
Ayse3478 Asiyeozgur neden 6 ay sonra premium olanı değiştirmeyi düşünüyorsun? Bende o seriden aldım henüz kullanmadım fikrini merak ettim
Poncikler Asu_moi ben iki kızlarımın bebekliklerinde Molfix kullandım ve aşırı memnun kaldım sızma koku hiç biseye rastlamadım şuan üçüncüye hamileyim bu sefer sleyyp almayı düşünüyorum onuda çok kullandım sonradan geçtim sleyype
xxxxx34 Oğlumda 1 buçuk yaşına kadar prima kullandım çünkü denemek için aldığım sleppy mahvetti bionaturel olanı denedim oda aynı şekilde yaptı sonra bi gün arkadaşım denemek için molfix verdi çok memnun kaldım şimdi ikizlere hamileyim direkt molfix aldım 💘
Ayse3478 xxxxx34 anladım 😂 bende başka memnun kalmadığınız bir durum yaşadınız sandım o yüzden sordum haklısınız yeni seri olduğu için sanırım bu fiyat farkı
ikibaloglanannesi Oğlumda pure baby kullandık. Bu bebeğimde de aynısını kullanacağız. 2 paket büyük boy aldım ilk etapta.
Varligibirdertyokluguyara Duam_Liya2024 Ben Molfix pure soft yani sarı paketi kullandım bebeğim doğduğundan beri Pişik filan olmadı taşma sorunu da nadiren yaşadım diyebilirim o da bebeğin kakasını sıvı olduğu ilk zamanlarda sadece. Ben bebeğin bir yaşında halen daha morfiks kullanıyorum kesinlikle Molfix öneririm diğer bezlerin de çoğunu denedim Molfixte karar kıldım. Şunu da belirteyim Molfix‘in püre soft Olan içerik bakımından da temiz gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
Derya7753 Zakine ben molfix aldım denemeden bilemeyiz bebeğimizin popişine hangisi iyi gelecek benim kuzenım bütün hepsini denemiş en iyi molfix dedi sızdırmazlık konusunda helede erkek çocuklarında dedi