yazbebisi_ bol bol El Mübdi zikrini çek canım korkan hamilelere çok iyi geliyor bende ilk bebeğimi 19. Haftada kaybettim bu yüzden hamileliğim boyunca korktukça vesvese geldikçe bu zikri çektim çok şükür bebeğimi kucağıma aldım birde ayetel kürsi okumadan yatma ve inan Allah zannı üzerinedir ne düşünürsen o olur güzel düşün güzel konuş ki güzel şeyler olsun inşallah hiç bir sıkıntı çekmeden bebişini kucağına alıcaksın Rabbim gönlüne inşirah ferahlığı versin Güzel anne 🤲🏻💕