yazbebisi_ Selam herkese Ben 3. ayıma girdim ve aklıma bebeğimin durumuyla ilgili negatif bir düşünce gelince kurtulamıyorum bütün akşam çok korkarak oturuyorum bazen, size neler iyi geliyor beni rahatlatacak bir şeyler söyler misiniz çok ihtiyacım var 🥺
gezentianne yazbebisi_ annelik zaten = kaygı hali.. Ama sizin geçmişinizde,çocukluğunuza travmalarınıza bağlı da durum ilerleyebilir anksiyete bozukluğu olur.. Daha da ilerisi panik atak.. Gerekirse destek alın
yazbebisi_ Aylizinannesii bebeğimize kavuştuğumuz zaman bu zamanları düşünüp pişman oluruz zehir etmişim kendime diye :(
yazbebisi_ Fatmaacylnn normalde de çok rahat bi insan değilim şimdi konu bebeğim olunca atamıyorum kötü düşünceleri ne biliyim gitmiyo bazen tüm akşam aklımdan :(
Fatmaacylnn yazbebisi_ benim hamileliğim sıkıntılı geçmesine rağmen hep iyi düşünmeye çalıştım hala da öyle yapıyorum çünkü biz üzülüp strese girdikçe bebişlemiz de çok etkileniyor hamileliğin tadını çıkarmak gerekiyor bence, birde ben aklıma geldikçe elimi karnıma koyup el musavvir diyorum birde sureleri okuyorum iyi hissettiriyor bana 🥰
yazbebisi_ Fatmaacylnn ben de hep dua ediyorum bi o geliyor elimizden valla teşekkür ederim cevabınız için 💖
Fatmaacylnn yazbebisi_ rica ederim bol bol dua edelim birbirimize inşallah hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız bebişlerimizi🥰
yazbebisi_ gezentianne ben zaten uzun süredir terapi alıyorum kontrol altına aldım, kötü durumda olsam anneliği düşünmezdim daha beter yapardı eminim
Ozzgeonurr07 yazbebisi_ bende de oluyor bazen hemen başka seyelr düşünmeye çalışıyorum. İyi düşün iyi olsun mottom vardır hep. Dışarıya çıkın farklı şeylerle ilgilenin. Bebeğinizin hep iyi olduğunu düşünün onunla konuşun. İlerleyen aylarda harketleri de eklenince daha rahatlıyor insan. Hareketlerini hissetmeye başladığınıda emin olun çok iyi gelecek size. Kendinize hep pozitif şeyler yüklemeye gayret edin. Sağlıcakla da kucağınıza alırsınız umarım 💖🌸
yazbebisi_ Ozzgeonurr07 çok teşekkür ederim mesajınız için evet heyecanla hareketlerini hissetmeyi bekliyorum bana çok iyi gelecek eminim 💖
ZO_Zeynep9098 yazbebisi_ ya bende iç daralma oluyırdu eve sıgamiyordum küçücük şeyleri dert edip kafayı yiyecektim annemin önerisi ile lâ havle çektim içim daraldıkça ayet’el kürsi okudum içim ferahlasın diye inşirah okudum çok şükür iyi oldum sizde fayda görürsünüz diye umuyorum
Ebrugunesss yazbebisi_ bebeğinizle ilgile bi rahatsızlık çıktı mı bilmiyorum ama bu bende de oluyor biraz fazla takıntım var her konuda benim düşüncelerim genelde çocuğum sağlıklı mı vücut azaları tam mı hep böyle şeyler düşünüyordum ve engel olamıyordum ilk gebeliğimde inşirah süresini çok dinledim bi nebze insanı ferahlatıyor şuan yine hamileyim 8+6 ve yine aynı düşünceler var maalesef ilerleyen haftalarda çocuğu net bir şekilde gördükten sonra rahatlama olur diye düşünüyorum
yazbebisi_ Ebrugunesss bir rahatsızlık çıkmadı çok şükür ama ilk bebeğim çok deneyimsizim ilk kez yaşıyorum her şeyi ondan böyleyim galiba biraz da, siz yine tecrübelisiniz inşallah rahat geçsin hepimiz için günümüz de neredeyse aynıymış yazın Allah kavuştursun bizi bebeklerimize 🫶🏻
Ebrugunesss yazbebisi_ inşallah canım tecrübesiz olunca öyle oluyor evet ilk gebelikte bence çok yaşadım bunları şimdi yine var ama bi oğlum var onunla ilgilenmekten fazla düşünemeye fırsatım olmuyo Allah’tan güzel düşünelim güzel olsun herşey inşallah 🥰