Annekuzusu066 bu arada yazdıklarınızı okudum. Tamamen benim de yaşadıklarımı yazmışsınız. Bazen yutkunamıyorum, insanların sesleri bi kuyudan geliyormuş gibi oluyor. Depremi yaşadım ondan sonra ölüm korkusu kaldı. Aklıma ölüm geldiği zamanlar, kendimi güvende hissetmediğimde atak geçiriyorum. Ama geçecek Allahın izniyle. Geçeceğine inanın sizde inşallah