Annekuzusu066 benimde aynısı gecen gün pskystri ye gittim terapi önerdiler , şuanda kardiyolojiye gittim holter takılcak pskiyatri panik atak dedi bende farkındayım bazen üşüme oluyo geceleri bazen bi uyanıyorum içimde bi huzursuzluk korku o gün hep carpintilsrim oluyor elim,ayağım boşalır gibi oluyor onceden her seferinde Acile giderdim şimdi telkin yatıyorum izzet güllü yu izle o kadar iyi geliyor ki korkmuyorum kacmiyorum savaşmiyorum diyorum çok fazla etki etmiyor