Leylasiva21 benimde kan hastalığım olduğu için üniversitede doğum yapmam gerekıyor elıf hanımı buldum pek içime sinmedi ama başka şansımda yok gibi Diyarbakır’da kadın doğum doktorları çok fazla hele özeldekiler memnun olan var memnun olmayan var ne yapacağımızı şaşırdık