Fadime1803 Merhaba güzel anneler aranızda Dicle fakültede Elif agacayak a gıden varmı acaba özel muayanesine gıtmeyı düşünüyorumda aranızda gıden varsa nasıl bi doktor yardımcı olurmusunuz ?
Fadime1803 Elifckmk123 Kusura bakmayın yenı gördüm . Özel muayenesine gıdıyorsunuz degılmı sizde bizde bir defa muayene oldum kendısıne onunla devam ederiz ınsallah
Elifckmk123 Datlum sezeryana sanırım kendi giriyor , bide fakültede yanlış değilsem ben baştan beri ona gidiyorum daha 21 haftalık o yüzden doğum için konuşmadık
Asilzedemom Elifckmk123 üniversite hastanesinde muayene etmiyor mu peki bide sezeryan kablolu dikim mi bir sorun önce yapıştırma mı yapıyorlar
Elifckmk123 Leylasiva21 özel muayenesi dağ kapıda galeria arkasındaki plazalarda sekreterini aramanız gerekiyor
Leylasiva21 Elifckmk123 evet ama aslen Diyarbakırlıyım Cizre de görev yapıyoruz yani ilk kızımı da Diyarbakır da doğurdum ayda bi kontrole geliyorum
Fadime1803 Leylasiva21 çok yoğun oluyor ben bır hafta önce randevu aldım bır gün önceden aradılar sankı araya sıkıştırma gıbı sabahın 8 üne randevu verdıler tüp bebek tedavısı yaptığı ıcın çok yogun kendısı
Elifckmk123 Fadime1803 sezaryan ücreti ne kadar oluyor sordunuz mı bide fakültede normal doğum ücretli mi
Leylasiva21 Fadime1803 yaa benim kızımı doğuran doktor önce batı hastanesinde görev yapıyordu şimdi devlete geçti ben pek randevu alamıyorum yoksa çok çok iyi bi doktordu