Kızlar sağlık ocağında kan verdim değerim düşük olduğu için kaydımı yapmadılar şimdi arıyorlar gel kaydını yapalım diyorlar ama hava çok soğuk çocuğumda var evden çıkmak istemiyorum cumartesi kalp atışı randevum var kalp atışını duyduktan sonra gitsem olur mu