dogakartal Dilekulgtt bugün 21 hafta olduk vende de var canım vajına alt kısmındaki kemikler yürürken felan ağrıyor baskı var gibi oramda yarın sorcam doktoruma
PurpleRose Dilekulgtt bende 19+4 üm benimde oluyor bazen vajinadan damar çekiyormuş givide hissediyorum rahim büyüdüğü için demişti doktoru m
Seymalar Dilekulgtt 34üncğ haftadayım 5nci aydan beri ağrıyor hala geçmedi geçmiyor baskı hissi gibi de ağrı gibi de garip birşey yorulunca da daha çok ağrıyor 🥲normal sanırım
Zhra42 Dilekulgtt Benimde öbür gebeligim de öyleydi canım çok acırdı doktora giderdim birsey çıkmıyordu
Dilekulgtt Zhra42 ay sonu gidicem bende sorucam mutlaka ilk gebelikte hiç çekmedim böyle. Rahimde iyi demişti dokotr
Dilekulgtt Zhra42 yaa öylemi son aylarda anlarımda daha ortasındayız ya. Sen gittiniz peki en son doktora
Zhra42 Dilekulgtt Ben şimdi soruyorsan gitmedim aralığın 6 da detaylı ultrasona gircem.Daha öncesini soruyorsan 31 haftalikken başladığı için o ağrı devamlı acile gidiyordum birsey yok diyorlardı
Dilekulgtt Zhra42 kötü bir ağrı yani yürümek zor oluyor sabah okula götürcem bide kızımı 🤦♀️ evet detaylıya girmedin yani daha
Zhra42 Dilekulgtt Allah yardimcin olsun ben sırf bu yüzden o zaman kızımı servise vermiştim 1.sinifa gidiyordu.Evet Allah izin verirse aralık da girecem
Zhra42 Dilekulgtt Bende şuan ortanca oğlumu öyle sabah götürüp 12 de alıyorum ikisini aynı anda götürüyorum biri farklı diğeri farklı saatte geliyor