tugbamehmetbaki yaşadığınız durum çok zor çünkü çok üzücü.. ama sevk durumu aciliyet derken Allah kimsenin başına vermesin ama başından beri kontrol olunan yer her zaman daha rahat oluyor en azından hemşireler hasta bakıcıları onlardan korkusuna size insan gibi davranıyor dört dönüyor çevrenizde.. ama çok üzüldğm Allahım size kat kat güzel şeyler yaşatsın sağ salim kucağınıza aldırsın inşallah 🙏🏻