Htcm65 benim 2 doz da cok hafif ağrıyla geçti herkes çok ağrıyor diye korkutmuştu ama allaha şükür iki dozda da ilk gece üstüne yattığımda ağrıdığını hissettim temizliğimi yaptım duşumu aldım hiç sorun olmadı 😀 igneden sonra iğne yerini biraz sert bastırıp ilacı dağıtmaya çalıştım ikisinde de belki o yüzdendir