Yusufunannesi_ Eldgrn o yüzden ondan istesem bu sefer ne ile gelir hiç kestiremediğim için ondan isteyemem 🤣
Eldgrn Yusufunannesi_ 18. Ayda oldum ilkini normalde de duzensizdi 20 de oldum 2. Şimdi bekliyorum daha olmayı 5 6 gün sonra uygulamaya göre olmam lazım tabi düzensiz olduğundan meçhul ne zmaan olacagi o yüzden kalpten gidicem sürekli bebek mevzusundan
Yusufunannesi_ greybrde işte 5.00 çıktı 🥹 0-5 arası negatif, 5 ve üzeri pozitif olduğu için bir şey diyemedi 🥹🫶🏻