Yusufunannesi_ Güzel anneler merhaba, en son 4 gün önce kan vermiştim. Beta 5 çıkmıştı, şimdi reglime 5 gün kaldı. Kan da artık bekleyip günümde vermek istiyorum tekrar. Erken gebelik testi yapsam çıkar mı acaba varsa 🥹 Malum, 5 çok sınırda bir değer 🥹🌺
Eldgrn Yusufunannesi_ Silikte olsa çıkar hani ben 5.67 değerini kaset testte görüp yaptım çıktı. Senin 15 bile olsa değerin silikte olsa çıkar
Yusufunannesi_ Eldgrn ben de önce artımed yapmıştım 2 tane, çok silik çizgiler çıktı sonra kan verdim 5.00 çıktı ama çok sınırda olduğu için doktor bekleyelim dedi 🥹
Yusufunannesi_ Zeynep2929 sen yaptın attın tabi rahatsın 🤣 evimin altı eczane ama oğlum çıkmak istemiyor 🤣 yoksa gidip alacağım da evden çıkmak istemiyor kuzucuk 🥹
Eldgrn Yusufunannesi_ Ben 2 günde bir kan veriyordum ama koyuluğu anlamak için her gün test yapıyordum. 🤣 Her gün yavaş yavaş koyulasmasini takip ettim. Elinde fazladan test varsa kan verene kadar öyle yapabilrisin
Eldgrn Yusufunannesi_ Benim de keşke altta olsa bende kızım uyanınca çıkıcam hem market hem eczane şükür ki cadde üzerinde evim yoksa 💩 yerdim kızımla
Yusufunannesi_ Eldgrn yok ki 🤣 ya eşime gelirken test aldıracağım ya da yarın oğlumu doktora götüreceğim gitmişken ben de kan vereceğim artık tekrar
Eldgrn Yusufunannesi_ Kız ben istemiyorum Allah isteyene versin ama bu ay psikolojim bozuldu neden bilmiyorum adetlerde düzensiz olunca evde bulunsun dedim havalar kötü bu gün güneş var daha çıkamam kolay kolay dışarı diye alacam tabi almışken testte yapicam içim rahat etsin diğer aldıklarimda sonradan içimi rahatlatmak için duracak 😁
Yusufunannesi_ Eldgrn 🤣🤣 senin bebiş küçük o zaman 🥹🥰 benim oğlum 5.5 yaşında olsa da üzülmem olmasa da üzülmem
Yusufunannesi_ Eldgrn oğlumu öğrenirken erken test alır mısın dedim 🤣🤣🤣 gitmiş YKS TEST KİTABI almış…. YKS’ye daha var ya erken diyince o sandım diyor 🤣
Eldgrn Yusufunannesi_ Küçük küçük 21 aylık daha meme delisi bir kız ondan illalah eder Allah isteyene versin diyorum…
Yusufunannesi_ Eldgrn oyy sağlıkla büyüsün prenses, o zaman hakkında en hayırlısı olsun 🫶🏻 zaten daha emiyorsa düzensizlik de olur
Eldgrn Yusufunannesi_ 18. Ayda oldum ilkini normalde de duzensizdi 20 de oldum 2. Şimdi bekliyorum daha olmayı 5 6 gün sonra uygulamaya göre olmam lazım tabi düzensiz olduğundan meçhul ne zmaan olacagi o yüzden kalpten gidicem sürekli bebek mevzusundan
Yusufunannesi_ ezgickm yarın sabah alayım o zaman bir tane erken test, aslında var gibi. Göğüs hassasiyeti ve beyaz akıntı var. Normalde reglime 4-5 gün kala pembe akıntım olurdu şimdi sadece beyaz ve regl belirtim de yok 🙈