Dilekylmaz canım adetime 3 gün kaldı yazmıssın o yüzden dedim erken gebelik testi al diye adetine 7 gün kalaya kadar bile çıkıyor bu testlerde ama diğerlerinde çıkmıyo günün geçmesi lazım. Adet zamanın daha var ise yaptıgın test erken gebelik oluyor.. sevgiler