Dilekylmaz eğer reglinize daha zamanınız varsa erken gebelik testi almanızı öneririm. 15/20₺ satılan çoğu testler bozuk çıkıyor ben 3 kere bu durumu yaşadım. Gebe oldugm halde değil 2 çizgi 1 adet bile çizgi çıkmadı. Ve özellikle söylüyorum erken gebelik testi alıp sabah uyandıgınızda ilk idrarınız ile yapın. Pet bardaga idrarınızı yapın testi ok işaretine kadar içine batırın ve sabit tutun 15-20 saniye içinde 1 veya 2 çizgi net olarak çıkıyor hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻