segah06 ben folik asitimide imom aldım omege3 vitanem ne ararsan ve o kadar dincim ki elhamdülillah ve her gün içmedim halsizlik olduğunda kullandım 10 sefer falan doktora gittim neyle besleniyorsan aynen devam et dedi hiç bir vitaminin eksikliğimde yoktu az olan bile yoktu şuan 14+0′dayım imom omega yazdı ona başladım ve fazlasıyla dinçim sanki hamile değilim gibi çok hareketliyim ki 1 buçuk ay istifradan içim dışıma çıkmıştı ve saç dökülmesi yaşamadım ki deli gibi dökülen saçlarım vardı ve belime kadar saçlarım aynı zamanda 8,8 triod değerim vardı çok riskliydi şuan elhamdülillah 2 buçuklara düştük olabildiğince sabahları yumurta haşlayıp tüketin ben gebeliğim boyunca her sabah 3 4 tane yumurta haşlayıp yiyorum peynir domates ve salatalık ceviz badem fındık karışık bi avuç kadar bile yemiyorum ki 1 buçuk senedir evliyim gebeliğe kadar tek öğünle beslenirdim oda akşamları 46yla hamile kaldım şuan 14 haftalık 55 kiloyum🙈