Kkardelenn1 Dost12 perşembe gününe aldım canım benim kan sulandırıcı kullanmam gerekıyor o yüzden erken gideyım dedim
Dost12 Kkardelenn1 iyi yaptin canim Ben ögrenir örenmez hemen basladim igneye kan sulandiriciya ve Progesteon fitiline🙊
Kkardelenn1 Dost12 senin elinde mi vardı aldın mı iğneleri canım benim önceki düşükten kalma iğnem vardı evde ama başlamadım doktor keseyle beraber başlarız demişti 0.4 lük verdi ama ben bu sefer 0.6 lık isteyeceğim daha etkili olduğu söyleniyor
Dost12 Kkardelenn1 benim elimde vardi canim birde kan vermeye gittigimde orda tekrar recete vermisti bana bende 4000binlik kullaniyorum. Aspirinde kullaniyordum ama biraktim Ben. Carsamba kan sulandirici nekadar gerekti diye kan Doktorunda randevum var bakalim ne diyecek bana..
Patito__ Kkardelenn1 merhaba bnmde dusuklerim var Hangi genlerinizde ne cikti acaba heterozigot homozigot ?
Patito__ Dost12 cnm selam bnmde 3 dusuk+ 1 sis gebelik var Sanada cok gecmis olsun İnsallah bu yavrularimizi kucagimiza aliriz Sormak istedgm bisy vr kan pihtilasma testinizde ne cikti ve onceklerde igne kullanmismiydiniz ?
greenofbroccoli Dost12 Göğüs şişliği ve sızısı, anlık baş dönmeleri, hafif kasık krampları ve minnak bir yorgunluk hakim oluyor bu sıralar 😂
greenofbroccoli Neslierir hamileyim canım, Rabbim tez zamanda sağlıklı sıhhatli sana da nasip etsin inşallah
Bsra_blc Dost12 fazla belirtim yok aslinda bende 4+3’üm göğüs uclarim sizliyor ve kasik bel ağrim var ara sira bide uykum geliyor sürekli
Senonif Dost12 göğüs hassasiyeti ve mide bulantısı çok çok net artık ve uykum geliyor çok gezerken bile uyuyabilir halde oluyorum 😂
Dost12 Patito__ canim aslm benimde bir dis gebelik iki erken dogum sonra erken kalp durmalar 6kaybim var.. En son Kinde kullandim düsükle sonuclandi simdi ise yine igne kullaniyorum kan pihtilasma var malesef ya sizde
Patito__ Dost12 bnmde erken dogum +iki dusuk+ 1 dis gebelik Bende de uc genimde heterozigot cikti doktorum igneye gerek yk dedi Sadece bagisikli serum tedavisi uygulayacakmis sizde bunu bir arastirin derim. Sizin hangi genler heterozigot homozigot?