140217 hastane odasına girdiğimde ağladım yalan yok burası ne böyle diye. İzmir gibi bir yerden geldim ister istemez orayla kıyasladım o yüzden çok şaşırdım. Hatta odada 1 tane çöp kovası vardı görevliye bir tane daha getirin wc ile odanın kendi çöpünü aynı kullanamam hiç hijyenik değil dedim bana bir tane yeter gerek yok gibisine cevap verip gitti. Tek memnun kaldığım salih hocaydı. Beklentinizi kesinlikle yüksek tutmayın