Leyla2425 merhaba bende salih hocayi oneririm zaten suan 2 doktorlar biri gitti digerine sakin gitmeyin beni sezeryanda mahfetti rahmimi yapistirdi ve tüpümün birini kapatti onun yuzunden ameliyat oldum hem canimla bedel odedim hemde birsuru param gitti. Onun yuzunden hamile kalamiyordim rahimi yapiştirmişti tamamen yaptigi hata yüzünden tüpümde işlevini yitirdi birde sezeryanda gozumun onune soka soka gosterdi bak rahimini temizledim diye keşke ellemeseydi . Salih bey ameliyatimi yapti cok sukur yapisiklik açıldı baska operasyonda gercekleşti suan hamileyim cok şükür. Ama orda degilim tayinci olduk yoksa ona devam ederdim bilgisine guvenin ciddi anlamda bilgisi cok fazla