Annebebek000 staRmama cuma gunu kontrolum var insaAllah ogrenirsem yazarimm tesekkur ederim baktiginiz icin 🌸💕
Annebebek000 Ftrhn yok tahminde bulunmadii 12 haftalikken gittim kucuk daha dedii 13 haftalikken sonuc gostermeye baska doktora gittimm cinsiyeti daha olusmamis dedii bakmadann kafa buldu yani Hayirlisi olsunn cuma gunu kontrole gidecem insaAllah ogrenirimm
Gulsemin6155 Annebebek000 bana da aynısını söyledi doktorum 13 haftalığım 16 haftalığa kadar beklemem gerekiyormuş öyle de merak ediyorum ki 🥺
Ftrhn Annebebek000 benim de 11+5 canım 12 yani 😊 bana da çok erken fasülye kadar dediler de. Bu hafta tekrar gidicem başka doktora bakalım o tahmin de bulunur
Annebebek000 Gulsemin6155 bende valla sizin ilk gebelik mii hayirli olsun bu arada saglikla huzurla gelsinn minnoslarimizz 🌸💕
Gulsemin6155  bana da bakabilir misiniz bi kızlar
Gulsemin6155 Annebebek000 evet ilk gebeliğim bir düşük yaptım bir sene üzerine tekrar hamile kaldım şükürler olsun amin allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🙏🏻
Ftrhn nisoom01 ben de cumartesi tekrar gideceğim 😄 12+2 oluyor o zaman belki tahminde bulunur diye düşünüyorum
Ftrhn nisoom01 canım gittin mi 😊 ben gittim . Kesin söylemedi belli değil ama kemik yapısı kıza benxiyor dedi benimki için