Ftrhn staRmama bide merak ettim tahminde bulunurken neye dikkat ediyorsunuz 😊 ben yapısı duruşuna baktım
Ftrhn staRmama amin sağlıkla inşallah bir oğlum var gönlüm kızdan yana ama yinede öncelik sağlık tabiki
Ftrhn Prensiminannesiyim hadi bakalım 3 tane kız diyen oldu Allah’ım sağlıkla kavuştursun. Sanki benim hiç kızım olmazmış gibi geliyordu çevremdekiler bana senin hep oğlun olur diyorlar 🙈🫠 ikisi de can ikisi de evlat ♥️
Annebebek000 Ftrhn yok tahminde bulunmadii 12 haftalikken gittim kucuk daha dedii 13 haftalikken sonuc gostermeye baska doktora gittimm cinsiyeti daha olusmamis dedii bakmadann kafa buldu yani Hayirlisi olsunn cuma gunu kontrole gidecem insaAllah ogrenirimm
Annebebek000 staRmama cuma gunu kontrolum var insaAllah ogrenirsem yazarimm tesekkur ederim baktiginiz icin 🌸💕