e_blue_sky_a mzgn_21 evet. Üstelik devlet acil; devlet Perinatolojı; ordan özel doktorum hepsi 3.150 görmüştü nasıl bu kadar fark oldu biz, de anlamadık
minikkcivcivv bhtrolcay gerçektenni ya böyle birşey varmı bizimkide 36 hafta 3.350 kg dedi normal doğum düşünüyoruz korktum baya hızlı kilo alıyor diye
bhtrolcay minikkcivcivv Yok siz çok fazla olarak düşünmeyin benim oğlumda 3,800 kilodan fazla doğar gelişimi önde dediler bi doğdu 3,200 minnacıktı. Şimdi ikinciye önde dedi doktorun en son muayenesinde haftaya doğum var busefer beklentiye girmedim :)
Bebekk38 ezgi-47 toparlar inşallah canım genetik de olabilir ama yanılma payı da var onu da düşün hayırlısıyla herşey yolundadır
BerivanLina Makbule_ yaa bende 37+5 oldum iki gün önce hafif kan lekeleri geldi bgn tekrar geldi acaba bebek vajinaya baskı yaptığı için mi geliyor yoksa Nisan mi
BerivanLina Makbule_ ahh yok işte sancı bende korkudan kontrole de gitmedim kendi sancimin gelmesini bekliyorum.