bhtrolcay Bebekk38 ortalama kiloları 3 civarında oluyor tabi her bebeğe göre değişiyor yinede çok takılmayın ultarason yanıltıyor doğum kilosuyla arasında fark oluyor 400 gr fazla yada eksik olarak
minikkcivcivv bhtrolcay gerçektenni ya böyle birşey varmı bizimkide 36 hafta 3.350 kg dedi normal doğum düşünüyoruz korktum baya hızlı kilo alıyor diye
e_blue_sky_a mzgn_21 alınmadı. Çok sağlıklı ve güçlü bir bebekti. 39da 4kg doğan yan odadaki bebek 10gun küvezde kaldı.
mzgn_21 e_blue_sky_a maşallah 🤗 bende geçen hafta çarşamba doktora gittim 3350 gram dedi bir hafta önde gidiyor 30 haftalarda da erken doğum riskim vardı ister istemez insan endişeleniyor
e_blue_sky_a mzgn_21 benim doğuma alındığım gün 37+2 ydi. Devlet Perinatolojı 3.150 dedi. Doğum yapacağım özele geçtik doktorum da 3.150 dedi. 2.770 doğdu nerdeyse 450gr yanılma oldu
Makbule_ e_blue_sky_a doğum belirtiniz neydi ben de 37+3 üm dün çok kasılma ve sancım oldu 3 dk bile düştü ama geçti bugğn de adım atmakta çok zorlanıyorum bacağımı kaldırmak çok zorluyor
BerivanLina Makbule_ yaa bende 37+5 oldum iki gün önce hafif kan lekeleri geldi bgn tekrar geldi acaba bebek vajinaya baskı yaptığı için mi geliyor yoksa Nisan mi
e_blue_sky_a mzgn_21 evet. Üstelik devlet acil; devlet Perinatolojı; ordan özel doktorum hepsi 3.150 görmüştü nasıl bu kadar fark oldu biz, de anlamadık