Hk29 [silindi] valla 20 dakika falan ultrasonda kaldım her şeyiyle iyi ilgilendi beğendim ben. Daha önce 2 farklı doktora gittim hamilelikte alakalı soru sordum yüzüme bile bakmadı. Cildiyeye git genel cerrahiye git vs dedi ilgilenmedi yani
[silindi] Hk29 Adıniza sevindim.Normalde oyle degildi bebegin boy ve kilosunu sordugumda dalga gecmisti cetvelle ölçmüyoruz gibi bir sey söyledi,sonra sekreteriyle güldüler.Bir kez daha kasık agrisi icin gittim baska dr a randevu yoktu yine o hareketleri yaptilar.Bende kendisinin ağzinin payini verip cimere şikayette bulundum onuda sekreterinide
Hk29 R-veyda44 çocuk doktoru olarak sümeyye özmen gelmiş eğitim araştırma hastanesine. İyi bir doktora benziyor pazartesi poliklinik yapmaya başlayacaktı
Glsrnergl Glsrnergl parktaki Abdullah hoca iyi ama watsaptan msj attgmda malesef ilglenmedi memnun kalmdm
mervedgnn44 Glsrnergl aa şaşırdım açıkçası benim mesajlarıma geçte olsa dönüş sağlıyor hatta kendisi mesaj atıp bebeğimin durumunu sormuştu
_Minikanne_ mervedgnn44 Mustafa Gençoğlu da çok iyi bi doktor. Aynı şekilde Abdulkadir Gül icin de ben cok duydum iyi bir doktor olduğunu.
mervedgnn44 _Minikanne_ Abdülkadir bey gerçekten çok ilgiliydi memnun kaldık Mustafa bey hangi hastane de peki biliyor musunuz
icc İlk doğumumu mehmet murat altındağ yaptırmıştı çok memnun kalmıştım çok iyi bir insan şimdi divan hastanesine geldi ona gidiyorum sonuna kadarda devam etmeyi düşünüyorum ilk doğumumda devletteydi şimdi doktordan dolayı özele gidiyorum
Gozde_44 icc doğum ücrerine ne kadar denildi bende o doktora gitmek istiyorum ama divan hastanesı nedense bna güven vermiyor ekibi odaları nasıl acaba
[silindi] icc öğrenirseniz yazar misiniz?Bende arastiriyorum nereye gidecegimi netlestiremedim bir türlü.
icc sormadım inanın her türlü doktorumu değişmeyeceğim doğum paketi alacağım doktor önemli benim için
Aliiiim Ben burda yeniyim,ama Ahmet kurtu iyi duydum,arkadaşım bebeği ile acile kadar inmiş ilgilenmiş ,doğurunca ona giderim diyorum ama yorumları da merakla bekliyorum, esim asker her zaman izin alamıyor ,devlet zor gibi geliyor bana
icc Gozde_44 doğum paketi satın aldık yılbaşından önce 50 bine . doktora güvenmeyi seçin ben öyle yapıyorum 😀