Neferut Civcivimmbenim evet olabilir hayatımın hiçbir döneminde tüketmedim aşinalık olmaması normal olabilir
akkaya_1234 Babyybabyyy ben hep öyle yiyorum yarısını üstüne limon sürüyor um ki kararmasin ertesi gün yiyorum çünkü ancak yarısını yiyebiliyor um çok geliyor
Deniiizzz Tugceelanaz ben neyle denesem asla yiyemedim en son arkadaşım 1 muzla yarım avakodayı ez ye muz tadı baskın geliyo tadını almıyorsun dedi öyle de oldu ben öyle yiyorum
gunesveguney Tugceelanaz ben limon tuz karabiber ile eziyorum kızarmış ekmeğe sürüp üzerine domates dilimi ve beyaz peynir koyuyorum ba yu lı yorummmmmm her gün yiyorum bazen peynir yerine ceviz falan atıyorum mükemmel oluyor bence
gunesveguney Neferut kız niye ya 😂 çok lezzetli aslında tuz karabiber limon atıp çatalla ezip domates ceviz katıp yiyince çok güzel oluyor peynir-labne de çok yakışıyor