Babyybabyyy Kızlar bilmediğim için soruyorum. Dün avakadonun yarını yedim yarısını da dolaba poşete sarıp koydum. Bugün tekrar yiyebilir miyim?
Hka_hilal Babyybabyyy hiçbir şey olmaz. Ben sade de çok seviyorum hatta daha çok seviyorum ama bazen sürme gibi yapacaksam içine süzme peynir az limon az sarımsak zeytinyağı karabiber ve tuz koyup baya krem kıvamına getirip ekmeğin üzerine sürüyorum. Üstüne de haşlanmış yumurtayla fransız tost gibi yapıyorum 🥰
Bett2206 Tugceelanaz avokadoyu ezin yoğurt limon tuz isterseniz mayonez sarımsak biraz harika oluyo sarımsaksız da güzel🥰
Beyzadrs Tugceelanaz ben ezip peynirle karıştırıyorum biraz tuz koyuyorum ekmeğın üzerine koyup yiyorum oyle seversiniz, tek olarak hiç keyif almıyorum ben de
Aysgll1 Tugceelanaz ezip tuz karabiber limon zeytinyağı gezdiriyorum çok lezzetli oluyor ama sürekli yediğim için artık midem bulandı yemeyi kestim
plajterligi Tugceelanaz zeytinyağı tuz sarımsak üzerine limon sıkın, avokadoyuda ezin karıştırın kahvaltılık ezme gibi oluyor tam böyle ekmeğe sürülmelik🤤🤤 dilim ekmek+labne peynir+avokado ezmesi hamilelikte her kahvaltımda mutlaka vardı hem aşırı doyurucu hemde kilo açısından sizi etkilemez 🫶🏼🫶🏼
Bett2206 Bir şey olmamıştır canım ama bi kaseye su koy iç kısmını suya koy öyle sakla hiçbir zarar görmez
Deniz4848 Yiyebilirsiniz ben strece sarıp koyuyorum rengi de değişmemiş oluyor 😇 Hayatta en sevdiğim gıdalardan biri 😅
Gemeze Avokadoyu ezip içine biraz pul biber, tuz, limon ve zeytinyağı koyup karıştırıyorum ben çok güzel oluyor. Bazen içine süzme peynir de koyuyorum öyle de güzel oluyor
Ozakca-aslihn-1 Bende avakadoyu eziyorum içine limon,az bal ve çekilmiş ceviz harika oluyor kahvaltıda çok lezzetli :)
Fatma_4224 Babyybabyyy puding gibi yapıp yiyebilirsiniz yarım avakado yarım muz 1 tatlı kaşığı bal 1 tatlı kaşığı kakao blender dan geçirip afiyetle yiyebilirsin ben öyle yiyebiliyorum
Larraa Babyybabyyy Evet ben her gün yarım yiyorum. Kalanı streçliyorum. Hafiften kararma olabilir ama sorun teşkil etmiyor ☺️
gunesveguney Neferut kız niye ya 😂 çok lezzetli aslında tuz karabiber limon atıp çatalla ezip domates ceviz katıp yiyince çok güzel oluyor peynir-labne de çok yakışıyor