Kızlar 26+3 haftalığım 2 gündür hareketi yok denecek kadar az hatta yok diyebilirim. Burada konuştuk herkes normal olduğunu söyledi ama içim rahat etmiyor. Doktorumda 28e kadar düzensiz olması normal dedii. Ağrım sızım kanamam yok bu konuda içim rahat ama. Bu akşama kadar yine hissetmezsem acile gideceğim. acile direkt desem hareket etmiyor desem usg ile bakarlar mı